Veel gestelde vragen
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Helaas is het niet mogelijk je bestelling telefonisch bij Store3 te plaatsen. Onze klantenservice helpt je echter graag verder, wanneer je een vraag, klacht of opmerking over een online bestelling hebt. We horen graag van jou.
Moet ik een account aanmaken om te kunnen winkelen?
Nee, om bij Store3 te kunnen winkelen, heb je geen account nodig. Het is ook mogelijk te bestellen zonder dat je met een account bent geregistreerd. Een account geeft wel voordelen voor het sparen van Store3 Diva punten en je bent als een van de eerste op de hoogte van de nieuwste items.
Kan ik ook vanaf een mobiel apparaat bestellen?
Natuurlijk kun je bij ons ook iets vanaf je tablet of smartphone bestellen. Bezoek onze shop www.store3.nl vanaf je mobiele internetbrowser. De site wordt automatisch geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
Hoe wordt de veiligheid van mijn betaling gegarandeerd?
Dankzij onze beveiligingssoftware met een server met SSL-codering zijn je gegevens beschermd tegen ongeoorloofde toegang en manipulatie.
Kan ik binnen het betalingsproces terugkeren naar vorige stappen?
Binnen het betalingsproces kun je op elk moment afzonderlijke stappen teruggaan. Bijvoorbeeld om je gegevens nog eens te bekijken of indien nodig te wijzigen.
Welke stappen moeten doorlopen worden alvorens een bestelling definitief is?
Wanneer u vanuit de winkelmand naar de afrekenpagina navigeert, kunt u uw contactgegevens invoeren, uw winkelwagen bekijken en de betaalmethode selecteren. Wanneer u onze website verlaat om een betaling te doen via onze partner Mollie en deze betaling succesvol is, is de bestelling bij ons definitief. U komt dan op onze bedankpagina terecht.
Kan ik een betalingsproces opslaan en op een later moment verder gaan?
Betalingsprocessen kunnen om veiligheidsredenen helaas niet worden opgeslagen.
Kan ik in termijnen betalen?
Op dit moment bieden wij de mogelijkheid “Betalen in termijnen” helaas niet aan.
Zijn al jullie prijzen inclusief BTW?
De getoonde product prijzen op onze website zijn inclusief BTW
Wat gebeurt er na mijn bestelling?
Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van de bestelling waarin naast de door jou geselecteerde artikelen, ook je adres voor facturering en verzending alsmede de geselecteerde betaalwijze staan. Bij vragen kun je onze klantenservice bereiken via [email protected] of telefonisch op het nummer 088 – 5055400 (ma t/m vr, 09:00 uur – 17:00 uur) of via de online chat op de website (indien beschikbaar). Er kunnen extra kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland. Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is morgen in huis.
Wij bezorgen met PostNL.
U ontvangt een track en trace code.
Gebruik uw postcode en barcode om uw pakket in de gaten te houden. Zo weet u wanneer het zijn eindbestemming bereikt! Dat kan eenvoudig online. Bent u de eerste keer niet thuis? Dat kan. We proberen het pakket dan bij uw buren te bezorgen. Of we komen de volgende dag bij u terug.
Komt het bezorgmoment u niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen. Dat kan al vóórdat we het pakket bij u voor de eerste keer komen bezorgen. Zo mist u nooit een pakket!
Wijzig uw bezorgmoment:
– naar een ander moment (overdag of ’s avonds)
– of laat het pakket bezorgen bij een PostNL-locatie
Wijzig hier je bezorg moment:
https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken
Hanteren jullie verzendkosten?
Bestellingen vanaf €75 worden gratis verzonden. Daaronder rekenen wij €4,95 inclusief BTW voor de verzending.
De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Retourneren & terugbetaling
Als je ervoor kiest om je bestelling terug te sturen via de post kun je dit doen via de retoursticker die je kan downloaden op onze website. Vul vervolgens het retourformulier zo volledig mogelijk in. Verpak de kleding samen met het retourformulier goed en breng het pakket naar het postkantoor. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Mocht je vragen hebben dan kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via e-mail naar [email protected] of telefonisch op het nummer 088 – 5055400 (ma t/m vr, 09:00 uur – 17:00 uur) of via de online chat op de website (indien beschikbaar). Er kunnen extra kosten gelden voor oproepen vanuit het buitenland.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourdocumenten kun je heel eenvoudig via je account op Store3 opnieuw downloaden en afdrukken:
- Meld je met je e-mailadres en wachtwoord aan bij www.store3.nl
- Klik in de bovenste balk, rechtsboven op het eerste icoontje.
- Selecteer »Account«.
- Kies in het overzicht de bestelling die je graag wilt terugzenden, en klik op »Bestelling retourneren«.
- Er wordt een venster geopend.
Selecteer de desbetreffende artikelen en geef op waarom je e.e.a. terugzendt.
- Klik op »RETOURNEREN« om het retourbewijs en de retoursticker aan te maken, te downloaden en af te drukken.
Mijn account
Hoe kan ik mij registreren?
Om een account aan te maken, klik je bovenaan de pagina op »Aanmelden«, en vul je de gegevens in. Vervolgens klik je op »Nu aanmelden« en wordt je account aangemaakt. Je kunt je account ook heel eenvoudig tijdens je eerste bestelling aanmaken. In beide gevallen moet je je e-mailadres en een wachtwoord invoeren. Met deze gegevens kun je in de toekomst weer inloggen op je account en je gegevens bekijken, controleren en bewerken.
Zijn er kosten verbonden aan mijn registratie bij Store3?
Je kunt je helemaal gratis bij Store3 registreren. Als Store3 Diva ben je altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes.
Nieuwsbrief
Wat is de nieuwsbrief en welke voordelen kan deze me geven?
Onze nieuwsbrief houdt je op de hoogte van leuke acties en sales in de online shop en informeert je daarnaast over de laatste trends. Je blijft met onze nieuwsbrief up-to-date over nieuwe artikelen, trends, waardebonnen, sale en andere acties.
Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
Als je geen van onze speciale sale acties wilt missen, kan je je gratis aanmelden voor onze nieuwsbrief. Laat je e-mailadres achter in de sectie »Nieuwsbrief ontvangen« onderaan de pagina en je ontvangt direct een email om je inschrijving te bevestigen.
Wat zijn de voorwaarden voor ruilen & retourneren?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (download hier: DOCX), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping.
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen
voor uw rekening.
Ons retouradres: Store3, Postbus 98, 5060AB, Oisterwijk. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Privacy & Cookieverklaring
Voor meer informatie over onze privacy & cookieverklaring, neem een kijkje hier.